niedziela, 3 stycznia 2016

Emoji - Moja ocena :3

                                                                   Alu alu B)
Mamy nowy motyw ..Emoji'' - kreatywnie. BrawaMamy kilka stron ubrań. 
1 strona

 Urocze te buźki ♥ Jak widzicie mamy na górze tunikę za 1100 sc. Takowa bluzka nie jest jakaś super rewelacyjna, oraz NIE WARTA swojej ceny. Podobają mi się tu rzeczy za diamenty, ładne są. Chociaż ta różowa bluzka nie jest taka ładna póki nie zmieniłam koloru buźki na biały, a ogólnego koloru na czarny. Włosy trochę strollowałam i kapelusz dałam w kolorze włosów, tak mi się podoba. Tutaj look z 1 strony. Ocena strony 7/10
2 strona:

Atak emoji! Idiotko, o tym jest motyw  Wszystko fajnie, wszystko spoko... BRZYDKIE BUTY ZA 750 SC?! Te buty są tak niemiłosiernie brzydkie... Ale pomińmy to. Tutaj podoba mi się bluzka za  4♦ (:  ORAZ tramposzczałki za 650 sc (: 
Look z 2 strony: Ocena 8/10
3 strona: 



 Ile bluzek, wow. Co do cen, nie przyczepie się. Wszystko mi się tu podoba XDD
Look z 3 strony: Ocena 10/10

4 strona:
Ojojojo -,- 4 rzeczy się powtarzają :c Bardźiooo źlee :C Ceny są okej... Sukienka + powtarzająca się torba są oka.
Look ze strony 4 Ocena 6/10
Ogólnie 31/40 (:
Temat okej :) Ciekawy :)

/Lejle
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz