wtorek, 5 stycznia 2016

Niemieckie Msp - Nickelodeon? 1/2

                                                         Hejjo!
Ostatnio dopadły mnie plotki, ze SpongeBob jest na Niemieckim Msp! Czas to sprawdzić! I ogólnie o Niemieckim Msp C:
 No to co? Tworzymy postać :33
Wzorując się na tej pani:
Nie znalazłam jakieś modelki czy coś, były tylko memy ;-; Ja tam do Niemca nic nie mam.
Wyszła mi ,,Ładna Niemka'' jak to mówią :p Nick mówi sam za siebie.
Po prezentach i Pixi ,,Witaj LadnaNiemka!'' ,,Świetnie wyglądasz'' I zalogowaniu do gry mam cos takiego XD
Okej, wpiszę tu coś (:
Powiedzmy że chodzę do niemieckiej szkoły, okej? Nie można mieć więcej niż 12 lat XD No w ,,class'' dałam ,,B'' Bo całą podstawówke chodzę do ,,B''. Vorname (Imię po niemcu, wiem może zmylić z anglikiem). Oczywiście Lejle lal (moje konto na polskim msp ;p) :d
Potem mam jakąś wyszukiwarke (; No ale ja nic nie wyszukam :c
Okej już po ,,poradniku''. Zobaczę jak wygląda profil kogoś, spróbuje znaleźć kogoś z Polski :D Albo luknę na ranking i wezmę kogoś C: Mamy 70 lvl ;-; Nieźle

Pani tajna.. Myślałam że tam będzie napisane te klasy, szkoły i wgl ;-; Tym czasem to zwyczajny profil -.-
Okej coś słyszałam o unikatach w Design Studio, zobaczmy więc :)
Na 1 stronie nie ma :C Ale kupie jedną sukienke xd I zobaczę inne strony C: Nie ma niestety :)
A teraz największa tajemnica.... Nickelodeon C:
Wpisuje do wyszukiwarki ,,Nickelodeon''. Uuuu *u*
Zobaczmy Spandża *u*

Ale ZAJEBISTY!!! xd Szkoda że świąteczny ciągle :P Zaproszę go :)
Dostałam prezenty :33 Nie zdążyłam zrobić zdjęcia :''(
Zobaczmy pokój!

Łoł nie ma ludzi :o
Do zobaczenia w 2 części posta!
/lejle




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz